Vjenčanja Hotel Phoenix
Vjenčanja Divlje vode Dijeta

Stvarna vjenčanja iz snova:

Naše vjenčanje - Marijeta i Dragutin

Djeca su imala pripremljen poseban stol s bojankom koju smo posudili s vašeg sitea i bilo je prekrasno dobiti na poklon ispunjenu tu bojanku od jednog našeg malog gosta. Na samom izlazu iz sale na stalku smo pripremili knjigu dojmova, gosti je doduše nisu cijelu ispunili, no taman nam je ostala polovica da u nju nalijepimo čestitke koje smo dobili...

Kao poklon od restorana smo imali vatromet, zatim nam je njegova ekipa priredila bakljadu - pjevali nasred ceste i zaustavili promet, onda je počela večera...Prvi ples je protekao tako glatko, nisam razmišljala o koracima, vodila me pjesma i ljubav... Okrenem se, ljudi plaču... Otpjevali smo jedno drugom Tajnu najveću, sasvim spontano...

Ana i Nikola su uživali u pripremama, s ljubavlju su birali svaki i najmanji detalj i sve izrađivali u veseloj i osebujnoj kombinaciji narančasto-lila boje: od pozivnica, poklona, dekoracija crkve i restorana, programa za crkvu, označivača mjesta, knjige dojmova, putokaza... Koncert tokom Mise priredili su im orgulje, klavir, dvije violine, violončelo, flauta, a pjevali su sopran, tenor i zbor mladih.

Uz pomoć časopisa i interneta rađale se su se ideje i vizije našeg vjenčanja! Prvo smo definirali mjesto-hotel na moru, zatim izgled vjenčanice i odijela, cvijeće, meni itd. Za mene je organizacija mog vjenčanja bio zadatak iz snova, te sam gotovo svaki detalj osmislila sama uz malu pomoć mog dragog...

Imali smo predivne goste, odličan bend, genijalne fotografe... Bilo je dakako i iznenađenja – čestitali smo i rođendan i godišnjicu braka, a djevojke koje nisu uhvatile buket dobile su ruže. Prvi naš ples bio je u mraku uz svijeće koje su držale sve gošće na našoj svadbi...

Imali smo light show koji je dodatno usijao atmosferu i prekrasno popratio vrhunce večeri kao npr. tortu ili ples sa mladom. Sve u svemu, bio je to zaista dan iz snova za kojeg mogu velikim dijelom zahvaliti portalu i forumu Vjenčanje Snova. Bez tih divnih ljudi ne bih imala inspiracije sama napraviti pozivnice, zahvalnice i mnoge druge dekoracije za crkvu i salu...

Vjenčanje sam organizirala sama uz svesrdnu pomoć i razumijevanje svog supruga te uz ponovnu pomoć portala Vjenčanje Snova gdje sam našla ideje za pozivnice, konfete, aranžmane za salu, rasvjetu. Ta vjenčana večer i noć prošla nam je kao u jednom dahu. Osjećali smo se kao glavni likovi u nekom filmu...

Sav trud i uloženo vrijeme će biti doživljeni, konačno ćemo uživati u svim sitnim detaljčićima koje smo sami planirali, konačno će se isplatiti svi oni odlasci u Zagreb, kontakti sa potencijalnim restoranima, odabir teme, cvijeća, izrada pozivnica, šivanje vjenčanice...

Prije nego sam napustila stan i otišla na frizuru upalila sam net i forum Vjenčanje Snova na kojem su me dočekale poruke mojih forumašica koje su se veselile zajedno samnom, mojem danu. Pustila sam suzu, uz njih sam provela mjesece i mjesece, pomagale su mi oko svega...

Konačno, nakon dugog iščekivanja došao je i taj dan. Dan prije vjenčanja otišli smo s kumovima u Dubrovnik. Moram napomenuti da nikad prije nismo bili u Dubrovniku, ali nas je očarao na prvi pogled. Na aerodromu nas je dočekao auto od agencije koja nam je organizirala vjenčanje. Odvezli su nas u hotel. Zabavljali smo se, smijali, kupali i navečer otišli u grad...

Vjenčanje je zaista neponovljiv dan, iščekuje se toliko dugo, a prođe kao u trenu… Naše vjenčanje iz snova odigralo se 3. svibnja 2008., na sunčan i topao proljetni dan. Vjenčanju smo dodali i posebnu osobnu notu, sami smo osmislili izgled pozivnica, i izradili dio dekoracija, primjerice cvjetne kugle od margareta...

Stvarna vjenčanja - Marija i Boris

Vjenčanje: Marija i Boris

Dan je osvanuo u suncu, svi su bili već odavno budni i puni emocija... Ja sam se probudila sa osmjehom na licu i osluškivala priču i smijeh koji je dopirao iz kuhinje dok su meni dragi ljudi ispijali jutarnju kavu. Uz doručak sam razmišljala o cijelome danu...

Vjenčali smo se u rodnome mjestu moga supruga, malome mjestu na otoku Krku. Otputovali smo na Krk dva tjedna prije kako bi s roditeljima organizirali zadnje detalje i dovršili pripreme. Kako se dan V sve više približavao, tako su se i u nama izmjenjivala razna emotivna stanja - uzbuđenje, napetost, nesigurnost, euforija, nervoza... I tako je došla i ta subota, dan našeg vjenčanja...

Gledali smo sve te otoke od Sejšela do Maldiva, Dominikanske Republike, ali na kraju Mauricijus nam je izgledao najviše primamljiv. Nije malen otok, ima se što za vidjeti, ima prekrasne bijele pješčane plaže, a petnaest dana samo izležavanja bez sadržaja bi nam bilo predosadno jer smo spojili vjenčanje i bračno putovanje! Zapravo, jedino što smo mi napravili da smo izvadili rodni list, kopirali putovnicu, izabrali hotel i datum vjenčanja...

Stvarna vjenčanja - Maja i Matej

Nesvakidašnje vjenčanje: Maja i Matej

Od prvog dana rekli smo da želimo vjenčanje na otvorenom gdje će biti prisutni svi naši prijatelji, uz rodbinu, naravno. To nam je bilo najprirodnije rješenje. Prva ideja je bila da se vjenčamo uz more, ali smo ubrzo shvatili da na opatijskoj rivijeri nema pogodnih plaža za ono što mi želimo te da...

Stvarna vjenčanja - Jelena i Hrvoje, Samobor

Jelena i Hrvoje, Samobor

Naše vjenčanje iz bajke odigralo se 30.8.2008. Planiranje najsitnijih detalja urodilo je plodom, uživali smo u veselim dekoracijama i sitnicama oko kojih smo se potrudili. Tema našeg vjenčanja bili su leptiri i vesele boje, a većinu toga za vjenčanje smo radili sami poput darova za goste, poklon paketića...

Stvarna vjenčanja - Ivana i Goran

Vjenčanje Ivane i Gorana

To je bio najljepši dan mog života...
Osvanuo je (nakon nekoliko kišnih dana!) prekrasan i svjež 18.10.2008. Odjurila sam (nakon neprospavane noći) u salon na frizuru, šminkanje :-)

Ispričajte nam priču svojeg vjenčanja, anegdote s njega, kako ste se osjećali, na koju pjesmu ste plesali prvi ples, što ste od običaja imali... budite inspiracija svim budućim mladencima i još jednom zajedno s nama proživite taj dan.

Opširnije...

Pošalji prijatelju Dodaj u Favorites/Bookmarks Ispiši Podijeli na Facebooku Objavi na Twitteru Pošalji na Delicious Objavi na MySpace Preporuči na Stumbleupon
Imenik djelatnosti, usluga i proizvoda za vjenčanje Angelus art
Restoran Laguna
Marketing
Kozmetički studio La Verne
Zaručili ste se? Sljedeći korak je...
Informacije o sklapanju braka i potrebnim dokumentima
Preuzmite predložak kartica s imenima za stolove
Savjeti za darivanje mladenaca
Download: bojanka i slikovnica za male goste
Brankin kutak: Kako odabrati boje, temu ili stil vjenčanja?
Vjenčane nedoumice: odabir i promjena prezimena
Davanje kapare i plaćanja prije vjenčanja
Ideje i savjeti za prvi ples mladenaca